Nely oğlumda bende öyleydim hatta 8 kilo verdim.9 ay boyunca hep serum takviyesi yapıldı.bebek bi şekilde besin alıyor üzme tatlı canını ama sana tavsiyem düzenli beslenmeye çalış az ve sık ye.kendini dene sana ne iyi geliyor gelmiyor ona bak.Mesela ben asla dışarıda yemek yiyemiyorum yağdan baharattan dolayı.Evde kendime göre yemek yapıyorum.Kuru yada taze soğan,domates,sarımsak,cips,kızartma,hamurişi,ağır yağlı yemekler bunların hiçbirini yemiyorum.Salataya sadece az zeytinyağı koyabiliyorun gibi ve bunu yaklaşık 15 yıldır yapıyprum.