Merhaba kizlar ben 17 haftalık hamileyim ve yaklaşık 1 aydır günde iki kere progestan fitil kullaniyorum tedbir amaclı. Yaklaşık 13 haftalık hamileyken bir kaç damla kahverengi lekelemem oldu kontrole gitiğimde hiç bişey gözükmedi. O yandan bu yana en fazla 3 4 kere daha oldu ama çok az yani silince değil ama mini bir damla gördüm iç çamaşırımda ve her kontrole gitiğimde bebek sağlıklıydı ve endişelenecek bir durum yoktu. Bugün tekrar kontrole gittim ve herşey yolundaydi ama genede korkuyorum açıkcası, doktor normal hayatina devam edebilirsin fitilleri kullanmaya ihmal etme dedi. Ayni durumu yaşayıp bebeklerini sağlıklı kucağına alan varmı?