Nissaam ben oldum 28 haftalıkken şuan 34+6 dayız herhangi bir yan etkisi olmadı zaten iğneyi yapmadan önce ultrasonda kalp atışına bakıyorlar iğneyi olduktan sonra da ultrasonda bebeğin hareketlerini ve kalp atışını kontrol etmeden gondermiyorlar ben Ankara şehir hastanesi kadın doğum acilde vurdurdum bilerek. Sizde mutlaka bu tarz bir hastanede yaptırın