Lilosunannesi ben sekreteri ile görüştüm 150 lira muayene ücreti şahin bey tercihimiz olacak fakat tek sorunu çok bekleniyormuş sekreteri ve hemşiresi söyledi onun dışında memnun kalırsınız dediler. Birkaç hastası ile de konuştum herkes memnun ama doğum için devleti oneriyorlar. Ben de 13 Martta oturuyorum evime de yakın hastane