Edaannuur Düşük yaptım. Sonra Dr clin hapı verdi arkasında günler yazan. Dün bitti hepsi. Ne zaman adet olurum bilginiz var mı ? Yani kullananlar kaç gün sonra oldu
funnymummy Edaannuur ben düşük sonrası hap kullanmamıştım ama 32. Gün olmuştum kendiliğinden normal döngümde