Sedaaa95 Bu reflü yatağını kullanan memnun olan ya da olmayan var mı? Ya da daha iyi önerebileceğiniz bir reflü yatağı??
Hellobabyyyyy Ben sevi bebe aldım memnunum sürekli onda yatıyor beşiğin içine koyuyorum alması uyurken koyması çok rahat oluyor
Oesra Sevi bebe al bence 7 gündür kullanıyorum park beşik ve normal beşik içine atıp, zaman zaman ebeveyn yatağımızın üzerine alıyorum çok pratik. Üstüne lastikli çarşaf geçirdim arada onu da yıkarım. Tavsiye ederim
Oesra Sedaaa95 ben çarşaf serdim ve bebeğim aşırı hareketli hiç kaymadı ve altında kaymaması için ayak pedi var zaten