Mslbzts25 Kızlar bugün kontrolümde 35+3 olmam gerekırken bebeğin karın cevresı 32 olarak çıktı ve rısklı gebelık olarak perıtanolojiye yonlendırdı bu durumu yasıyan varmı ??