_almirasmom Sudesu_1 11 hazıran regl oldum ve oldum gunden beri folık asıt avokado tuketıyorum reglıme 7 gun var bugun test yaptım cıft cızgı ama genede korkuyorum :(
Gulhan46 Sudesu_1 hayatta çok büyük sıkıntılar var, bu gün bir arkadaşımın 24 yaşndaki kız kardeşinin lenfoma olduğunu duydum , bence bu durum yaşadığımız şeylerden çok daha ağır , çok da üzülüyorum, allah hepimize öncelikle sağlık versin 🌸
Sudesu_1 Gulhan46 allahım şifa versin inşallah tüm hastalara 🙏 tabikide bu durumunuza binlerce şükür canım
Sudesu_1 _almirasmom folik asit kullanmıyorum ben alıp kullanayım bari birde avokado mu yiyorsun canım çift çizgi çıktıysa hamilesindir ya hayırlı olsun canım 💐
Gulhan46 Sudesu_1 ve asla anne olmayacakmış 🤦♀️ en azından bizlerin umudu baki , amin canım, allah şifa versin tüm hastalara , isteyenlere de bebiş 🌸
_almirasmom Sudesu_1 evet cıft cızgı cıktı cok sılık deıl dırek bellı oluyo yarın doktora gıdecegım avakoda yumurtlama donemınde yenılmesınde fayda saglıyo rahım ıcın bebegın tutunması olsun olusumu olsun 🙏
babygst Benim de bat 8 TEM o kadar alıştım ki her ay olmamasına 11. Ay bu çünkü, doktor bu ay da klomen çatlatma verdi 4. Denemem oldu tedavi, ama ben artık pek sallamıyorum açıkçası olursa bana bugün koltuk çektim halı taşıdım, artık bakalım
Ay-mom Sudesu_1 aynen valla bugün kendimi temizliğe verdim stresten cam kapı duvar sildim biraz rahatladım☺️😀 birazdan ovulasyon testi sipariş vereceğim adetin 2. Günü de hormonlara baktırıcam eşimede kendimede arısütü polen kuruyemiş vs baya bi yüklenicem😀