Svcncmrnz bende 34 teyim , yürüyüş yapamıyorum. İki adım atıyorum iç taraftaki kaslarım acıyor. Baskı oldugu icin sanırım. Yatarken de başımda yatay sekilde 2 yastık, bacak aramda ufak yastık ve göbeğimin altına veya sırtıma koyuyorum ufak bi tane de