ozlem-t hayırlısı olsun yaa doğmasını çok istiyorum çünkü32. Haftadan beri sancı çekiyorum ama alttan fitil ve iğne kullandığım için doğumum başlamıyodu 32. Haftada zaten ciğer geliştirici vuruldumbugğn artık iğneyi ve fitili kesmemiz gerektiğini söyledi doktorum hayırlısıyla doğsun inşallaahh 🥰