Kızlar merhaba 29 haftalık ikizlerime gebeyim sezeryan olacağım Ağustos içinde gibi duruyor ama eğer içerde kalırlarsa eylülü zorlıcaz 😅 fakat gün yaklaştıkça acaba spinal mi olsam genel mi kararsızım spinal olan son bi kaç arkadaşla konuştum ilk herşey çok güzelken şimdi 3 4 aylık oldular ama hepsinde sırt ağrısı bel ağrısı gibi eğilip kalkamamak gibi şikayetler duyuyorum ve keşke genel olsaydık diyorlar spinal olan ve genel olan annelerimin yorumlarını tecrübelerini bekliyorum 💜