Brsss Çarşamba günü doğumum var ve grip oldum çok fazl birşeyim yok ama bogazlarım açıyor balgamım da var çıkarabilsem rahatlayacağım sanki dünden beri ıhlamur bal limon içiyorum başka ne yapabilirim acaba