Canım ben zeynep kamilde doğum yaptım ama planlı isteyerek olmadı erken doğum oldu 31 haftalık acilden girdiğim için ve açılmam olduğu için orda doğurmak zorunda kaldım 😊 ama iyi insana denk geldim şanslıydım yani benim doğumum çok hızlı oldu o yüzden bekleme odasında doğuruverdim 😂 ve ebemiz döne hanım onun yanındaki kızlar o kadar iyiydilerki hepsi bir anda ablam kardeşim oldu kendimi hiç yalnız hissetmedim ve çok güzel bi doğum oldu yani ordaki normal gününde doğuranların sistemini bilmem ama seçme imkanın varsa normal doğum yapıcaksan döne ebeyi iste öyle bi hak varmı bilmiyorum tabii dediğim gibi ben acil girişli olduğum için şanslı günümdeydim döne ebeden Allah razı olsun çok iyi ve çok tecrübeli biri 😊