Happymumyy Merhabalar 38+4teyim 3 haftadir bebeğimin nabzi 170 180lerde cikiyor normale dondugu de oldu doktorlar bi aciklama da yapmiyor bana normal dogumu bekletiyolar bu durumda normal dogum saglikli mi boyle birsey yasayan oldu mu
SimgeDere Happymumyy Benim doktorum her kontrolümuzdr bebeğin nabzıni söylerken 100 ile 200 arası normal diye mutlaka belirtir. Önemli bir durum olsaydı doktorunuz önlemini alırdı diye düşünüyorum. Evham yapmayın içinizi rahat tutun.Allah saglikla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Happymumyy 2 gün yattım bi duzeldi bi bozuldu derken taburcu oldum bu haftaki kontrollerde yine yüksek çıktı tekrar nstye girdim duzeldi duzelmese yine yatacaktim