Bilenler biliyor kızlar hastanede yatıyorum erken doğum riskim var. Bugün benimle ilgilenen ebe bir bilgi verdi ve tanıdığın bütün hamilelere şöyle bunu dedi. Şimdi kızlar göğsümüzün ucu koyulasiyor ve o yuvarlağın içinde nokta nokta kabarcıklar oluyor ya onun anlamı neymiş biliyor musunuz? O bebeğimizin anne karnından çıktığı anda o kabarcıkların kokusunu alıp memenin orada olduğunun isaretiymis. Amniyosivisi o kabarcıklarla aynı kokudaymis. Beslenecegini o kabarciktan anliyorlarmis.🤱🤱🤱🤱🤗🤗🤗🤩🤩🤩 Ve eğer bebişin kuvoze girerse dedi direk göğüs pedini göğsünde beklet ve sonra onu ebe hanıma ver o kuvozden çıkınca direk seni emecek dedi….❣️❣️❣️🙏🙏🙏🙏🙏🙏