Mrvdrn İlk doğumum spinal oldu 2. Genel anestezi olacak … Genel anestezi olan arkadaşlar gerçekten bir ağriylami gözünüzü açtınız nasıl geçti ?
makbule17 Mrvdrn ben ağrıyla gözümü açmıştım hatırlamak istemiyorum o günleri şimdi ise 2. doğumuma 1 ay kaldı kesinlikle spinal olucam
dilaraakbulut Mrvdrn ben spinal oldum ilk kizimda ikinci kizimda genel oldum genelde uyanirken kesilen yeri canli canli hissediyosun ama Ben cok kotu oldu ilaclar banna yaramdim gitiler daha ağir olanindan aldilar ezcanden