muge1661 Kızlar 36+5 im, zaman geçmiyor sankii hep bir belirti arıyorum kendimde acaba doğum tarihten erken mi olcak nolcak diye 🤪 38+5 de doğmuş olacak bebeğim, aynı olan var mıı benimle durumlar nasıll ?
_momy_ muge1661 bende 36 oldum ama normal doğum diyor doktorum beklicem ben beklemek çok zor geliyor temmuz geldi sevindim ama geçmiyorrrr geçmiyorrr…. doktor da iki hafta dinlen dedi bana herşey yasak ay patladım
HafsaMeyra muge1661 bizde 20 temmuza gün aldık ama sancılarım olduğu için beklemeyebilir dedi doktorum bizde 36+2 yiz
Mommhappy muge1661 19 temmuz bizimde 😍 hafta sonu kardeşimin düğünü vardı o kadar oynamaya yorgunluğa doğurmadıysam artık gününe kdr doğurmam herhalde 😀😀
muge1661 Bet7408 korkma canım inan mükemmel bir olaya şahit olacağız, allahın izniyle ben 2. ye yaşıcam bu duyguyu🥹 doğduktan sonra bambaşka bir hayat başlıyor ve bu çooook güzel bir hayat🙏🏻🙏🏻
muge1661 _momy_ sağlıkla gelsinde ne şekilde gelirse gelsin 🙏🏻 Benim ilk doğumum sezaryen olduğu için ve araları 2 sene oldupu için tekrsr sezaryen olacağım. Normali beklemek en iyisi ama yinede hakkında hayırlısı hangisi olcakss o olsun 🙏🏻
muge1661 HafsaMeyra yaaa hadi bakalım sağlıkla gelsinde ne zaman geleceğinin önemi yok. Sancılarınız nasıl tarif edebilir misiniz ne hissediyorsunuz ? Bende henüz sancı yok ama büyük tuvalete fazla çıkıyorum, bazen belimde ufak sızı oluyor ve bu sızı bacaklarıma kadar iniyor sanki