irem4141 Tazeanne38 Ben 8.aydayım aslında bodruma gitmeyi çok istiyorum ama eşim de mikrop kaparsan , yolculuk nasıl olcak filan diyor. Haklı da yolculukta, cünkü iki adım atıyorum (afedersiniz) aşağısı acımaya basladı artık
Gizem260 Tazeanne38 denize giriyorum ben hep ama havuzu pek önermiyorlar mikrop açısından yani yakınsa nolacak ki bi riskiniz yoksa