Benim de sağda çok sancım vardı hatta ultrasonda bebeği sağ kasıkta bulmuştu doktor. Bebek yerini açıp gelişmeye çalışıyor çok normal hatta 13 haftaya kadar falan ağrım devam etmişti bazen stresli olduğumda da hemen sağ kasığıma sancı girer şuan 21. Haftadayım ve bebeğim de ben de çok sağlıklıyız demek istediğim endişelenmeyin hatta endişelendiğiniz için sürekli aklınız orda olduğundan hep tedirgin olursunuz😊 bebek büyüyor güzel acılar bunlar😊