HurremSultan nazile4152 anladım canım. Zaten öyle bakıyorlar genelde♥️ yani doktor anlamadıysa ben hiç anlamam çünkü benim bebeğim kızdi😅
HurremSultan nazile4152 inşallah sağlıklıdır canım♥️ cinsiyetini de tam belli olmadan söyleyip anneleri stres yapiyorlqr böyle 😅 ben dedim sakın söyleme net belli olsun öyle soyle👼🏻
Adacan Bana da erkek dedi su ortadaki beyazlık varya bunu kızlarda değil erkekler de görürüz dedi benim bebeğimde böyle gosterdi
nazile4152 Adacan erkekmiydi benim için önemli olan sağlığı herkes dilediği gibi sadece ilk olduğu için heycan oluyorum
Adacan nazile4152 valla bilmiyorum ki bende çok merak ediyorum belirtilerim falan hep kız ama erkek dedi benim ilki erkek hiç böyle olmamıştım ondan kafam karıştı benimde
nazile4152 Adacan bende öyleyim ama sağlıklı olsun bayramdan sonra gidicem tekrar o zaman net belli olur suan daha 15. Haftada o yüzden yanılma payı olabilir dedi
Adacan nazile4152 senin ki iyi benim ki 13. Haftasında dedi canım :) ama benim doktor Hacettepe de prof. Hiç yanilcagini sanmıyorum o yüzden ne yalan soyliym burdaki arkadaşlar da hep erkek dedi