Tarciniko1998- Kızlar kaset testlerim pozitifti anca doktora gelebildim acilden baktırdım 309 cıktı ve düşük olduğunu söylediler benim gibi olan varmı cok düşükmü bu peki gecen ay hsg cektirdim pko sorunum vardı kilom 54 🥰
mrvsrcn Tarciniko1998- hayır canım beta değeri kişiden kişiye değişiklik gösterir, iki gün sonra tekrar ver iki katı artıyorsa sorun yoktur hiç endişe etme
Deletedmom727272 Tarciniko1998- hangi zalak söyledi onu😁 gayet normal 7 ile öğrenip yükselen bile var burada. 2 günde bir iki katı artış olursa mis mis misssss Tebrikler🎈🎈
Ahsenmom Tarciniko1998- niye düşük dediler acaba, adetiniz kaç gün geçti ki? Ben beta 9 ile öğrendim 2 kat şekilde yükselmesi önemli
Keremim27 Tarciniko1998- bende 20 ile öğrenmiştim canım sana neden öyle dediler anlamadim tebrik ederim 👍
Tarciniko1998- Ahsenmom ayy nasıl moralim bozuldu tam bir gebelik var diyemeyiz ama değeriniz yüksek dedi sinir oldum
Tarciniko1998- Ahsenmom sehir dışındayım trabzonda burda hastane işleride zor geldi tüm günüm hastanede gecti sanırım birdaha 9 gün sonra gidicem izmitte kendi doktoruma
Ahsenmom Tarciniko1998- olur mu nasıl diyemez gebelik var tabi inşallah sağlıklı şekilde gelişir benim 9 la doktor bana gebelik var ama gene de 2 gün sonra tekrar ver demişti moral bozma hiç hayırlısı olsun hakkında
Tarciniko1998- Keremim27 acaba hastane değerine göremi düşük ki acilden verdim bir kadın doğum değildi acaba anlamıyolarmı yada bilerek heveslendirmekmi istemedi
Tarciniko1998- Keremim27 yani okadar şey oldumki bu güzel habere sevinemiyorum ya düşük olursa sağlıksızsa hevesim kursağımda kalsın istemiyorum okadar caba emekten sonra
mrvsrcn Tarciniko1998- stres yapma canım benim endişe de duyma takip et artar inşallah düzenli Allah’ın izniyle bişey olmaz
Canancndn Tarciniko1998- Stres yapma canım. Saçmalamasınlar ya bende ilçede yaşıyorum acilden verdim kan. Ultrasonla bakmıyo etmiyo nerden çıkarmış. 6. 7. Haftada kese kalp atışı kesinleşiyo öncesinde gözükmüyo
NurM1 Tarciniko1998- ben 316 ile hamileliğimi öğrendim pko denilmişti ben kalp atışını duyana kadar inanmamıştım ve prolaktin yüksekliğim var. evet şuan betaya göre var hayırlısı oldun sağlıklı olması için tekrar kan vermeni öneririm
Tarciniko1998- NurM1 aa tam olarak aynıyız seninle doktorumda iki gün sonra kan ver demişti bende bu sabah verdim sağlık ocağından sanırım yarına cıkar sonuç inşallah yükselmiştir sağlıklı bir gebeliktir🥰
Tarciniko1998- mrvsrcn cok teşekkür ederim umarım öyledir rabbim isteyen herkese bu duyguyu en kısa vakitte hayırlı bir şekilde tattırsın aminnn
NurM1 Tarciniko1998- 7-8 gün olması lazım emin olun allahtan ümit kesilmez inşallah hevesiniz kursağınız da kalmaz bu da benim beta değerim dediğim kadın doğuma gitmiştim kan sonucundan sonra ama üstten muayene ile gözükmemişti vajinal muayeneden keseyi gördüm bilginiz olsun
Tarciniko1998- Canancndn dimi ya stres yapmama gerek yok yani değilmi 309 yani bakıyorum 20-30diyen var neden düşük dediler heveslendirmek istemediler ama 7gün gecti adetim 7.güne göremi az acaba
Canancndn Tarciniko1998- herkeste değişir canım bu. Belki geç döllenmedir bizim anlıycağımız bişey değilki sende bilemezsin. 5 haftalık olmuş bence doktora gitmek için şuan erken 6 da gidersin netleşir hem değerin yükselince kesede gözükür doktorda daha net konuşurz
23kubra23 Tarciniko1998- bende bugün ölçtürdüm 88 3 gün geçti adetim ağlıyorum geçen ayda kimyasalı 50 ile öğrenmiştim