Aslimsii07 benim geçen perşembe 573tü bugün doktora gittim kesem göründü kuzum 5+0
Kesme göründüğü için betaya bakmaya gerek yok artık dedi ama betamın şuan kaç olduğunu bilmiyorum inşallah görürsün 😘
Keseyi görmek için tuvalete sıkışık gitmek gerekiyormuş bu bilgiyi unutma olur mu yoksa kesecikk görülmüyo🌸