TeoMom fiyatlar sürekli olarak artıyor , bence alın , ben 16. Haftadan sonra almaya başlamıştım 25 te hemen hemen hepsi bitti şimdi 30+3 üm iyiki de almışım diyorum aldığım şeyleri fiyatı arttı ve gerçekten artık ağırlaştığım için hiçbir şeye gücüm yok