Delimavi Merhaba kızlar devlette çalışabilir raporu aldıktaktan sonra herhangi bir işlem yapılıyor mu? Benim idare izni ayrılırken otomatik eklenecek bişey yapmamaıza gerek yok dedi ama sgk ya falan bildirim yapılmasına gerek var mı ?
minomino Delimavi ben de devlette dogum izni ücretinin nasıl yattıgını merak ediyorum burda bekliyim☺️ Kimi kesilmiyor diyor ama.