Hanımlar şu an 40+1 haftamdayım bugün kontrolde 3 cm açıklığım olduğunu söyledi doktorum ve perşembeye kadar vakit veriyorum eğer sancın gelmezse perşembe yatış yapacaksın suni sancı vereceğiz dedi bugün doğumu tetikleyici alttan muayene etti ve nişanım geldi hala da kanamam devam ediyor perşembeye kadar doğum olmazsa suni sancı ile kaç saate doğum olur acaba çatım müsait açıklığım iyi ama yine de korkum çok fazla 🤦🏻♀️