Meltem_Akgn3 bime gelmişti aldım. Bebeğimin reflüsü yoktu, yatağın faydası oldu mu bilemem ama anneme, kvdeme giderken alıyordum yanıma küçücük bişey rahat oluyordu o açıdan. Bir de benim bebeğim yüzüstü uyuyordu, içi delikli olduğu için içim daha rahat ediyordu illa ki bir yerden hava alır diye düşünüyordum.