heyecanlianne0 Kızlar balık yağı kapsülü aldım içtikten sonra ağzıma balık balık tat geliyo midemi bulandırıyo sizde böyle bi durum yaşıyo musunuz?
heyecanlianne0 zeliha09 Sen hangisini kullanıyosun? Değiştirmeyi düşünüyorum zaten içemiyorum kaldı öyle
-_Esra_- Kızlar bende Regenesis kullanıyordum sorun yoktu, doktorum bu seferde ocean yazalım dedi inşallah tat felan gelmez hangi marka kullanıyorsunuz.
heyecanlianne0 -_Esra_- Kutusu yanımda değil ama bu ikiside de değildi değişik bi ismi vardı ilk defa duydum bende
Mamakaralis heyecanlianne0 kesinlikle yapıyor benim hiç bulantım olmamıştı ama ilacı içince bulantı ve kusma oluyor gece için tokken ve içtikten sonra yarım saat -40 dk kesinlikle yatmayın oturun ben öyle yapmaya basladım gecti şükür doktor söylemişti
Deletedmom7373700 heyecanlianne0 evet. Tok karna içince yapmıştı bende. Direkt çıkarmıştım içtikten 5 dakika sonra. Artık aç karna bol su ile yutuyorum. Tutarken bayağı boğazıma kadar itiyorum resmen ilacı 😂 ki tadı gelmesin dilime değip. Bol suyla içiyorum. 1 saat sonra kahvaltı yapıyorum
Habus heyecanlianne0 meyve ile içiyorum ben 😂 mesela balık yağını yutuyorum hemen ardından 2 dilim elma atıyorum ağzıma tat falan kalmıyor 🥰