6+1 haftalik hamileyim ben de. Bir haftadır kahverengi akıntı var bende de. 4gun önce doktorum progestan verdi. Hala devam ediyor ama. Kırmızı kan ve ağrı olmadikca sorun etmemeye çalışıyorum ben de.
Bu arada iğneyi neden veriyorlar. Progestan yeterli değil mi. Adı ne acaba??? Hergun mu vuruluyorsunuz.?