ff26 Kızlar 2.Tarama da bi sıkıntı görünmezse diğer taramaları yaptırmak gerekiyo mu mecbur bazı doktorlar gerek görmüyo diye duydum ama siz ne yaptınız?
Meros15 ff26 ben 2 li taramayı yaptırdim 3 lü taramaya doktor gerek duymadı yaptırmadım o yüzden son olarak bide organ taramasını yaptırdım önemli olan o dedi doktorum
Hasretaytemur ff26 ben hem devlet hem özel takipli gebeyim ikiliyi yaptırdım üçlüye gerek duymadı dörtlüye de yaptırdım ama özeldeki doktorum ikili temizse diğerlerine gerek yoktu yaptırmayadabilirdin dedi
Ayfertufan 2li tarama testinde sonuçlar düzgün çıktığı için doktorum 3lüye gerek yok diyip yaptırmamıştık bizde detaylı ultrason a girdim bir tek