Lykiav Sıkıntınızı anlıyorum ama burada eşinizden ya da sorun yaşadığınız kişiden “aptal, salak, geri zekalı” gibi sıfatlar kullanarak bahsetmeniz aşırı saygısızca… Bunu bu platformda çok görüyorum ve bu beni rahatsız ediyor. Karşınızdakinin size böyle bir hitapta bulunduğunu duysanız, dünyayı ayağı kaldırırsınız. Yapmayın lütfen, derdinizi anlatırken hakarete başvurmayın.