esmaozdemir76 Selennm ay kız bu kadar erken nasıl farkediyorsunuz ya ben öğrendiğimde 6+5 de filandi yaa😂 millet 3 haftalık hamileyim diyince şaşırıyorum acaba ben mi anormal filanim😂 bu arada hayırlı olsun Rabbim sagsalim kucağınıza almayı nasip etsin
Selennm esmaozdemir76 aminnn cümlemizi inşallah 😍hipertroidi hastasıyım çok şükür tedavimi oldum ama adet iki gün bile gecikse test yaptırmamız gerektiğinden ilaç kullandığımız için aslında kendi adıma konuşayım erkenden öğreniyoruz böylelikle 🤗