stella15 Kızlar çok yakınımın düğünü var 14 haftalığım bikaç saatliğine korse taksam bi sorun olur mu, hamilelik göbeği değilde azıcık kendi göbeğim var
HSena38 stella15 ben takmıştım ama öyle çok çok sıkmadı birkaç saat düğünde durdum sonra eve girer girmez çıkardım bir sorun olmadı 🙊
EsraBaykara stella15 kan dolaşımını etkilediği için dar giyisiler önerilmiyor gebelikte. Bebiş çok küçük sayılmaz 3 ayını geçmiş. Bence korse tercih etmeyin 🌸
NurM1 stella15 bende çok yakınımızın bir düğünü için deli gibi elbise arıyordum normalde de iri yapıya sahiptim 22 haftalık hamileyim boşver biz göbişlerimizle güzeliz 😅🫶
gebe_ebe Bir tane hasta gelmişti düğüne gitmiş, korse takmış bir şey olur mu diye acile gelmiş, çok tuhaf gelmişti bana. Çok şükür bir şey olmamıştı ama Bence takmayın, hamileyiz zaten göbeğimiz olacak illa
durumom2022 Ayy hayır takmayın bence ben hamile pantolonuna geçene kadar anlamamışım kasıklarım çok ağrıyormuş sıkıyormuş. Şimdi çok rahatız kan dolaşımını kesmeyin bebişin 😊
irem4141 stella15 14 haftalıksa takma bence zaten belli olmaz ki olsa da hamile göbeği tatlı duruyor :)
Ayselrn Asla öyle bişey yapma bunu sorman bile bana çok değişik geldi hiç bişey yavrumdan sağlığından önemki olamaz hamilesin yani karnın olucak bi arkadaşım haftalarca korse taktı çocuğu gelişim geriliğinden engelli oldu
stella15 Gebe olduğumu kimseye söylemedik şu an kimse bilsin istemiyorum, ondan dolayı korse takmak istedim ama sağlık daha önemli tabi