Minikbiranneem Kızlar merhaba bugün 7+2 deyim çok aşırı bulantim var kesinlikle yemek yiyemiyorum 4 gündür kusma da başladı resmen mutfağa giremiyorum ilk gebeliğim 3 kilo vermişim bi sıkıntı olur mu sizce bayramdan sonra kontrole gidicem
ayla__ Minikbiranneem benimde ilk gebeliğim 10+4 oldum buraya nasıl geldim bir ben bir Allah biliyor 59 kilodan 55 düştüm hala devam ediyor bu durum bulantı kusma ve sürekli tükürme çok zor rabbim yardımcımız olsun bende mutfağa geçemiyorum yemeği temizliği hep eşim yapıyor Allah razı olsun 🤲🏼🌼
HSena38 Minikbiranneem olmaz çünkü ben 18 deyim başından bu yana yaklaşık 9 kilo verdim doktor hiç birşey demedi ebem de bir sıkıntı yok dedi 😊🌸
Verasmommm Minikbiranneem ben de öncesinde sizin gibiydim öncesinde kilo verdim ama 5 aydan sonra öyle hızlı kilo aldım ki verdiğim kiloları kapatıp üstüne 7 kg aldım :D meraklanmayın bulantınız geçecek geçmese bile hafifleyecek ve yemeğe başladığınız an kilo almaya başlayacaksınız
Minikbiranneem ayla__ bir sıkıntı olmuyor değil mi bebek için benimde eşim çok yardımcı oluyor çok şükür ama kayinvalidem falan kilo vermen iyi değil deyince bi buradaki annelere de danışmak istedim Allah size de şifa versin inşallah
ayla__ Minikbiranneem yok olmaz inşallah doktorum ile sürekli iletişimdeyim . İlk 3 ay normal sonra baya kilo alıyorsun dedi . Ama kendini zorla ye dedi çocuk senden besleniyor onu besinsiz bırakma diyor bende en çok sevdiğim şeyleri yiyorum . Süt iç bol bol peynir kaşar bunlar bebeğe kilo aldiriyor
Minikbiranneem HSena38 ay çok şükür inşallah bir sıkıntı olmadan kucağınıza alırsınız dediğim gibi biraz korktum😔
HSena38 Minikbiranneem oluyor öyle korkular bende korkmuştum ama kimse sorun yok deyince rahatladım hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 🌸💜