sliya30 ben özele gidiyorum 11 .haftada doktorum erkeğe benziyor dedi üstelik sırtı dönüktü bende şaşırdım nasıl anladı diye sonra doktor değiştim kadını sevemedim bi türlü yine 11. Haftada daha uzman bi doktor ilk doktorun erkeğe mi benziyor dedi dedi evet dedim bu haftalarda tüm bebekler erkeğe benzer 16. Hafta gel ben sana en net olanı söylerim dedi işinde uzman bir doktor sa söylemez çünkü yanılabiliyorlar en net ne zaman gösterirse ozaman söylüyorlar aynende öyle oldu 16.+6 da kız dedi 20. Hafta detaylıda yine kız dedi uzman başka bir doktor şimdi 23 haftalık olduk kızımı 4 gözle bekliyorum.ama tecrübe ettiğim cinsiyet hurafelerini paylaşayım 😂 muzdan tiksündüm ilk aylar şuan anca yiyebiliyorum karpuz aşerdim ama öyle aman olsada yesem diye değil rüyamda görerek ilk 3ay mide bulantısı vardı çok şükür çok yoğun değildi ama mide bulantısı genelde kız bebeğe işaret oluyor tabiki erkekte de olabilir ama ben gördüğümü söylüyorum şu yuvarlak kese ve bebeğin ilk görüntüsü sağdaysa da kız bebek oluyor ve 11. Haftada kalp atışı 205 di ilerki haftalar da 145 e düştü ilk haftalar yüksekse evet kız olma ihtimali artıyor. Birde makas bıçak olayı vardır ya 🙈 makas a oturmuştum o da tuttu 😃😃😃😃