Kızlar benim 4 Temmuz bat şuan gelen giden yok ama çok ağrım var oldum olcam gibi . Regla 4 gün kal erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı yinede bir umut dedim regl olmayı bekliyorum . Umudum yok ama yinede bekleyelim bakalım . Sizde son durum nedir ??