hissetmesine insan çok garip hissediyor kendini sizi çok iyi anlıyorum. ben de öyleydim.
17nin içindeyken elimi kasık kismima koyunca sanki bi his geliyordu ama erken diyordum bi kıpırtı hali ama o kadar güçsüz ve hafif ki. sonra 18deyken net bir şekilde bir gece yatarken elim gitti karnıma. üst üste 3 4 kez tekme gibi bi his geldi. vuruyordu gerçekten. kuş gibi ya hafif hafif. sonra iki güne bir güne derken o hep devam etti. 25e kadar yatmadan anlamıyordum. illa yatacagim sola ya da sırt üstü. o şekilde yatınca beş dk dururdum. gelirdi hemen tekmeye. ama son iki haftadır artik ayakta dururken otururken falan sürekli hissedebiliyorum. çok daha sert hissediyorum. karnım kalkıp iniyor artık bu hafta vurunca.
amniyon sıvısı sabitken biz yatarken yani bebekler en çok hareket ediyor. ister istemez bizim hareket halimiz onlara uyku getirirmis 🌝
bu arada ben de zayıf biriydim. ve kendi gobegim vardı. abarti değil ama az bi göbeğim vardı zayıf olsamda.