Mehtap6161 Kızlar bugun sabah 5 te suyum geldi 8.30 da hastaneye geldik ne bir sancı nede acıklık yok. Bekliyorum yarına kadar açıklık olmazsa sezeryan gözüküyor. Benim gibi olup açıklıgı olan oldumu