Benim de öyle lekelerim oldu düşük yaptım şimdi ikinciye hamileyim ve kahverengi lekelerim var doktor tekrar düşük olabilir dedi 4. Haftalık küçük olduğu için bir şey yapamayız dedi evde yatıyorum düşmemesi için. Bana da başta çevrem yerleşme kanaması dedi ama düşük yapıyormusum