28 bitti benimde 3 kilo almışım 😟 bebek normal kilosunda haftasına göre bu aralar uyku problemi yaşıyorum sola yatmaktan çok yoruldum hareketlerini bayağı bayağı hissediyorum ailemden uzakta yaşıyorum aşırı mutsuzluk var duygusallık var hiç birşey beni mutlu etmiyormuş gibi geliyor yaşadığımız dönem ilede alakalı olabilir bilmiyorum 🤷🏻♀️ Allah isteyen herkese nasip etsin bizlerede sağlıkla kucağımıza almayı onlara iyi birer anne olmayı nasip etsin 🤗🧚🏼🌺