Vee sezaryen olacağım bugün kesinleşti. Minik kelebeğim 4ü geçti 😅 7snde inşallah kucağımıza alacağız. Sizlere sormak istediğim öncesinde beslenmenize dikkat ettiniz mi? Sezaryen sonrası kabızlık veya gaz sorunu çok oluyormuş araştırdığım kadarıyla. Bunu önlemenin bir yolu var mıdır? Bugünden itibaren akşamları en azından salata vs yiyeyim diyorum ama. Farklı önerileriniz varsa duymak isterim 🙏🏽🌸