Ogretmen_Anne_ Ay kızlar benim bebeğim bi tane ve buna rağmen çok zorlanıyorum gebeliğin son günlerinde ikiz ve üçüz annelerinin Allah yardımcısı olsun cidden kızımın ayaklarını kollarını karnımın heryerinde hissediyorum 😀 sanırım siz hiç uyuyamıyorsunuzdur 🥹
Seymaben Ogretmen_Anne_ dogurduktan sonrasi asil zor olan bence ben bitane bebeyle zorlaniyorum onlarinki 2-3 tane allah yardimcilari olsun gercekten😅😅😅
TazeAnne06 Ogretmen_Anne_ benim oğluşlarım gece pek rahatsız etmiyo benimle uyuyorlar genelde ama birini kasıklarımda vajinamda birini de göğüslermin altında hissediyorum 😂😂 bi mideme bi aşağıya tekmeler havada uçuşuyor ama nolursa olsun çok güzel🥰🥲
Anisalenamom Ogretmen_Anne_ Gayet uyuyorum 🤣🤣 oğluşlarım çok hareketli elleri kasıklarımda bir tekme bir yumruk yuvarlanıp gidiyoruz 😂😂 Çok güzel bir duygu 😍
baby3_ Ogretmen_Anne_ hareket etmek çok yer olmadığı için tek gebelikten daha az hareket ediyorlar. 36 da doğurdum şimdi 1,5 yaşındalar bende yeni hamile olduğumu öğrendim