mucize_bebekk Merveonal28 bende 32. Haftada bırakıcam inşallah genelde o haftalarda bıraktırıyolar zaten
Ormanmeyveli Merveonal28 32 de bırakacağım. 32 den sonra kullanımı bebekte kalp rahatsızlığa yol açabilir dedi doktorum
Ormanmeyveli Merveonal28 Tansiyonu ihtimali yüzünden. Tansiyonum yok ama olabilir belki diye vermişti doktor. Bir değerim yüksek çıkmıştı
Gaer25 Merveonal28 ilk gebelikte bebeğim down sendromluydu kalbi durdu doktor bu gebelikte tedbir amaçlı vermişti yani aslında benim kullanmam çok fazla bi amaca hizmet etmiyordu pıhtılaşma vs.