kelebek03-6 32 haftalık hamileyim bi oğlumuz olacak inşallah ama henüz eşimle isim konusunda netleşmiş değiliz biraz isim önerisi alabilir miyim rica etsem 🤗
Ogretmen_Anne_ kelebek03-6 oğlumuz olsaydı adını ayaz Efe koyacaktık sade ve hoş ama kızımız geliyor 😀