Rahim dışında yazmıyor rahmin içinde ama kenara tutunmuş . Bana sorarsanız büyük bir sorun çıkmaz gibi benim de başta kese görünmüyordu dış gebelikten korkmuştuk sonra göründü ama doktorlar kese aşağıda yada yanlardaysa düşük riski biraz oluyor diyorlardı sanırım çok araştırmıştım o dönem Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin