Kizlar emzirme doneminde sadece parol veya minoset kullanabiliyoruz degilmi basim cok fazla agriyor uykusuz kaldigim icin parol ve minoset kesmiyor iki gun once bas agrisi yuzunden saatlerce kustum midem bulandi migrenim var malesef doktoruma soracaktim bu durumu fakat unuttum baska agri kesici icebilirmiyim bilginiz varmi