Bebegimizolsun Son adet tarihime göre ve uygulamaya göre 5+0 haftalık hamileyim bugün doktora gittim doktorda 5 haftalıksın dedi ama keseyi gördük bugün çok şükür, ultrasyon kağıdında 0.66 cm yazıyor ne demek çok mu küçük yani mm yazıyormuş sanırım bazılarında
Kele-bekler1 Ahh canım beniim hayırlısı olsun sağlıkla tutunsun insallah bizde cuma günü görmeye gidicez keseyi insallah hersey güzel olur cok heyecanlıyım🙏🏻🥰 Bebegimizolsun
Bebegimizolsun Vera09 yaaa öyle mi bende 0 yazınca çok minik sandım 🤭 acemilik işte kuzum çok teşekkür ederim
Bebegimizolsun Kele-bekler1 çoookk teşekkür ederim aşkım 😘 hadi bakalım görürsün inşallah minikkkk mercimeği bize de haber vermeyi unutma 🤭🤭 ve bu arada doktora girmeden önce tuvalete sıkışık olman gerekiyormuş keseyi görmek için bu detayı unutma olur mu
Kele-bekler1 Amiin kuzumm beniim haber veririm mutlaka ilk defa duydum sıkışık gidilmeyi bende alttan muayene olmak cok istemiyorum bakalım insallah üstten gösterir🤲🏻🥰 Bebegimizolsun
Bebegimizolsun Kele-bekler1 bende bilmiyordum bugün sıkışık olmadığım için malesef alttan bakıldı öyle gördü keseyi Sıkışık olmadığım için göremedi Alttan neden kimse baktırmak istemiyor bebeğe mi zararlı
Kele-bekler1 Yani herkes zararlı olmadığını söylüyor ama eski düsüncede olan insanlar alttan bebeğe bakılmak iyi değil diyor bende çok kararsız kaldım hiç bilmiyorum Bebegimizolsun
Eldgrn Kele-bekler1 Bebegimizolsun Şimdi şöyle bişey var zararı olsa zaten doktorlar kontrol etmez bir risk görmüyorlar ki kontrol ediyorlar korkulacak bişey yok doktor bişey gördüğünde zaten söylüyor riskli şöyle boylr bakamam diye yabancı ülkelerde 12 haftaya kadar alttan bakan yerler var sıkıntı olsa onlarda bakmaz kötü bişey için demiyorum ama içinizi ferah tutun korkmayın
Bebegimizolsun Kele-bekler1 valla kuzum bilmiyorum artık hiçbişey eskisi gibi değil teknoloji gelişti herşey üst düzey yani bilmiyorum gene de herkese saygım sonsuz
Bebegimizolsun Eldgrn evet kuzum bu form da öyle bi algı var asla baktırmam alttan falan diye Kaç sene okumuş doktor bilmeyecek mi kötü bişey olduğunu ben bugün gittim alttan baktırdım, yani kötü bişey olsa zaten doktorlar asla yapmazlar diye düşünüyorum bazen insanları burada yanlış yönlendirilip korkuttuklarını düşünüyorum..
Eldgrn Bebegimizolsun ben ilk doktora gittiğimde üstten kese gözükmedi doktor çekinerek dedi alltan bakalım mi dedim direk olur tabi bakalım bazı hastalar tepki gösteriyor alttan bakmaya ama doktor bu kötü bişey olacağını bilse yapmaz gittim kontrolumu oldum kostüm varmış onu gördü rahmin çok güzel kalınlaşmış dedi 10 güne gel kese görelim dedi 13. Gün gittim hepsini gördüm Allah’a bin şükür
Kele-bekler1 Öyle kuzumm benimde doktorlar ne gerekiyorsa onu yapıyorum benim içinde öyle Bebegimizolsun
Bebegimizolsun Eldgrn çok şükür kuzum çok şükür bende gördüm bugün Yani kötü bişey olunca illaki doktorlar söyler
Eldgrn Bebegimizolsun ay inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız rabbim kaza bela vermesin sağlıkla büyüsünler🥰