Nimet-scl2 Kızlar şimdi özel hastanede para verip 10 gün muayene hakkın oluyor ya bu 10 günde 1 kere gittim yarın tekrar gidicem ve bı kere daha gidicem toplamda 3 kere gidilir mi bunun bi sınırı var mı
Ha134548 Nimet-scl2 benim gittiğim hastanede 9 gün. Gidiyorum ödüyorum. İkinci Gittiğimde ödemiyorum. Üçüncü gittiğimde tekrar ödüyorum yani bir seferlik ücret almıyorlar. Randevu almak iÇin aradığımda sormuştum hastanenizi arayıp öğrenebilirsiniz 😊
btlbsr Nimet-scl2 ücret ödedikten sonra bir kere ücretsiz bakıyorlarda ikincide ücret olabilir. Ne için gittiğinize göre de değişiyor. Benim doktorum bir sorun olduğunda 10 gün içinde ikinci kere gittiğimde mesela kayıt açtırma sabahtan gel direk bakalım demişti şükür gerek olmadı ama öyle yapanda var basit işlemlere
Deletedmom727272 Nimet-scl2 10 gün muayene hakkı değil 10 gün içinde “kontrol” muayenesi hakkı oluyor🙂 Bu da bir kere.
Ceyos27 Nimet-scl2 hastaneden hastaneye değişiyor bazısında 10 gün içinde kaç sefer gidersen git ücretsiz bazısında 1 kere ücretsiz
A_syma Nimet-scl2 Son haftalar 2 gune 1 gidiyordum. 1inde ödüyordum 2.de ödemiyordum 3.de ödüyordum derken bu sekilde ilerliyordu
Yarenn92 Nimet-scl2 benim gittimğimde 1 sefer ödüyorsun 9 gün ücretsiz oluyor ben birkaç defa gittiğim var hiç ödeme istemediler