mucizem42 Nhlsn bebek kesesisini yanında birde yolk kesesi olurmuş ben ilk gebeligimde yolk kesei oluşmadığı için boş gebelik geçirdim bebek olduğu anlamına geliyor kese dolu anlamında yolk kesesi
mucizem42 Nhlsn biraz daha bekleyin inşallah oluşur kuzum olusmazsa da sıkıntı yapma bende geçirdim 4 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım şükür şimdi 36 haftalık olduk 🤗