gizemlianne12345 Bebeğim böyle gelmek istemiş böyle gelecek hiç bir zaman bebeğim seseryan ya da normal yapıcam diye kendimi asla şartlamadım oğlum dedim kendisi seçecek doğum şeklini ve sezeryana karar verdi. Yoksa bende isterim normal yapayım o anı oğlumla yaşıyım ama hayırlısı böyleymiş, zorunlu olmasına rağmen ona bile laf ediyorlar gerçekten normal olsa daha iyi kendini zorla , hiç kimse bebeğimin benim sağlığımı düşünmüyor hayırlısı böyleymiş kime ne. Bazen sinir ediyorlar ama kulak asmıyorum kimseye.