Kızlar 4+2 gebeyim ama idrar yolunda enfeksiyon var buda gebeyken riskli bi durum doktorların çoğu antibiyotik önermiyor bebek yeni oluştuğu için bu süreci yaşayan atlatan var mı kullanılan bi ilaç bi toz içeçecek bu arada urocare adında tek kullanımlık bi toz içtim yanma ve idrara sıkışma geçti ama bugün idrarda yine enfeksiyon çıktı malesef .